Tällä sivulla kuvataan ajanvaraukseen ja asiakaskäynteihin liittyvien tietojen käsittelyä. jumium.fi -verkkosivuilla ei ajanvarauksen lisäksi käytetä evästeitä tai kerätä tietoja vierailuista.
Yleistä
EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen informointiasiakirja yrityksessä Jumium tapahtuvasta henkilötietojen käsittelystä.
Rekisterinpitäjä
Jumium / 3439471-4 / Henri Ruokokoski
Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa
Rekisteriin ja rekisteröidyn oikeuksien käyttöön liittyvissä asioissa yhteyshenkilö on:
Henri Ruokokoski
henri.ruokokoski@jumium.fi
+358 50 3850937
Rekisterin nimi
Asiakasrekisteri
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperuste
Rekisterinpitäjän oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitukset
Hierontatyössä kerätään asiakkaan hoitoon liittyvää tietoa. Tiedon kerääminen on tärkeää hoitokertojen jatkumon näkökulmasta ja hoidon vaikuttavuuden arvioinnissa. Asiakastietoja voidaan käyttää myös markkinoinnissa ja asiakassuhteen ylläpidossa.
Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.
Käsiteltävät henkilötiedot
- Nimi
- Sähköpostiosoite
- Puhelinnumero
- Syntymävuosi
- Hieronnan kannalta sellaiset sairaudet/vammat, jotka voivat olla käsittelyn esteenä (kontraindikaatio).
- Rekisteriin tallennetaan myös hieronnasta tiedot: mitä, miten, seuraukset, tulokset, kotihoidon ohjeet ja muut hoitoon liittyvät huomiot.
Mistä henkilötiedot saadaan
Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkailta mm. asiakastietolomakkeesta, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.
Henkilötietojen vastaanottajat tai vastaanottajien ryhmät
Vain Jumium / Henri Ruokokoski, tietoja luovutetaan vain asiakkaan ehdotuksesta ja järkeenkäyvälle taholle.
Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle
Ei siirretä.
Henkilötietojen säilytysaika
Rekisteriin kerättyjä tietoja säilytetään ainoastaan niin kauan ja siinä laajuudessa kuin on tarpeellista käyttötarkoitus huomioon ottaen.
Kirjalliset lomakkeet säilytetään lukollisessa kaapissa ja sähköiset tiedot Vello-järjestelmässä, joka on Valviran rekisteröimä asiakas- ja potilastiedon järjestelmä.
Asiakirjat säilytetään lain mukaisesti 12 vuotta potilaan kuolemasta tai jos siitä ei ole tietoa niin 120 vuotta potilaan syntymästä tai 12 vuotta hoidon päättymisestä.
Rekisteröidyn oikeuksista
Rekisteröidyllä on oikeus tarkistaa omat tietonsa.
Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle, jos rekisteröity katsoo, etät rekisterinpitäjä ei ole noudattanut toiminnassaan soveltuvaa tietosuojasääntelyä.
Rekisteröidyn oikeuksien käyttämiseen liittyvät pyynnöt
Henkilötietojen käsittelyyn liittyvissä kysymyksissä ja omien oikeuksien käyttämiseen liittyvissä tilanteissa rekisteröity voi olla yhteydessä kohdassa 2. mainittuun rekisterinpitäjän yhteyshenkilöön.
Tarkastusoikeutta koskeva pyyntö tai muu rekisteröidyn oikeuksien toteuttamista koskeva pyyntö rekisterinpitäjälle tulee tehdä kirjallisesti joko sähköpostilla tai postitse. Pyynnön voi myös esittää henkilökohtaisesti rekisterinpitäjän toimipaikassa.
Rekisterinpitäjä voi pyytää rekisteröityä täsmentämään riittävällä tavalla, mitä tietoja tai käsittelytoimia rekisteröidyn pyyntö koskee.
Sen varmistamiseksi, että henkilötietoja ei rekisteröidyn oikeuksien käyttöön liittyen luovuteta muulle kuin rekisteröidylle itselleen, rekisterinpitäjä voi tarvittaessa pyytää rekisteröityä toimittamaan tarkastuspyynnön allekirjoitettuna. Rekisterinpitäjä voi myös pyytää pyynnön tekijää todistamaan henkilöllisyytensä virallisella henkilöllisyystodistuksella tai muulla luotettavalla tavalla.